Na wybranych zajÄ™ciach, nasi uczniowie zaangażowani byli w wiele prac plastycznych, które wspomóc miaÅ‚y efektywne zapamiÄ™tywanie poznanego materiaÅ‚u. Uczniowie klas rozwijali swoje kompetencje jÄ™zykowe poprzez tworzenie prezentacji NIEmultimedialnej z papieru toaletowego, pacynek z papierowych torebek, projektowali dom z kartonów oraz grÄ™ planszowÄ…, a także stali siÄ™ na chwile prezenterami pogody. Zamiast pracy z podrÄ™cznikiem, uczniowie powtarzali sÅ‚ownictwo zwiÄ…zane z domem, uczuciami, ćwiczyli opis oposy oraz utrwalali użycie czasownika "to be". Jak dodaje p. J. Paterka: "Uczniowie sÄ… zaangażowani, zmotywowani,a co najważniejsze, Å‚atwiej przyswajajÄ… materiaÅ‚ z lekcji. Już od dawna wiadomo, że najÅ‚atwiej uczyć siÄ™ poprzez zabawÄ™ i wspóÅ‚pracÄ™, dlatego myÅ›lÄ™, że takich zabaw bÄ™dzie coraz wiÄ™cej."