Celem Gry było nie tylko poznanie śladów, jakie mógł zostawić nasz Patron w naszym mieście, ale także dobra zabawa, umiejętność pracy w grupie i pracy w terenie, a przede wszystkim rywalizacja fair play. – Do mojego pomysłu bez wahania przystąpiła pani Izabela Kiełczewska, nauczycielka historii. Gra zakończyła się sukcesem dzięki jej pomysłom i ogromnemu wkładowi pracy. Do gry włączyła się też pani Violetta Pawlik-Andrzejewska, która oceniała część językową projektu – mówi pani Emilia Urbaniak-Kmiecik, autorka gry. Na kilka dni przed wyruszeniem w teren wybrano liderów poszczególnych grup, których pierwszym zadaniem było zapoznanie uczestników z Regulaminem Gry. Dzięki temu mogli się dobrze przygotować i lepiej podzielić zadania. Gra polegała na podążaniu śladami Patrona wg instrukcji zawartej w 10 ponumerowanych kopertach, które otwierał nauczyciel prowadzący grupę na każdym kolejnym etapie. Gra miała charakter interdyscyplinarny. Były zadania z teorii, jak i te, które wymagały praktycznego podejścia do życia. Były zadania z historii, jak i z języka angielskiego. Mogli wykazać się sportowcy, a talent fotograficzny i talent pozowania do zdjęć były również punktowane. Wszystkie grupy spisały się na medal. Do zwycięstwa poprowadził swoją grupę Szymon Król z klasy 7c. Drugie miejsce wywalczyli uczniowie z drugiej grupy klasy 7b, a trzecie miejsce zdobyła pierwsza grupa z klasy 7 d. Gratulujemy wszystkim uczestnikom. Dziękujemy nauczycielom prowadzącym grupy, którzy dzielnie dotrzymywali kroku uczniom.
Gra „Śladami Św. Wojciecha” odbyła się dzięki współpracy z Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie oraz Muzeum Archidiecezjalnym. Szczególne podziękowania kierujemy do pani wicedyrektor Agnieszki Szymczak za wsparcie naszej inicjatywy oraz za nagrody.
Pn. | Wt. | Śr. | Cz. | Pt. | So. | Nd. |
---|---|---|---|---|---|---|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|