Uroczystości zapoczątkowała msza święta w gnieźnieńskiej katedrze, w której uczestniczyły delegacje klas wraz z nauczycielami. Podczas mszy słowo do społeczności naszej szkoły skierował biskup Archidiecezji gnieźnieńskiej, ks. Radosław Orchowicz. Po mszy młodzież wraz z opiekunami przeszła do budynki I Liceum Ogólnokształcącego, gdzie w tamtejszej auli odbyły się dalsze uroczystości. Jako pierwszy zabrał głos p. Radosław Sobkowiak, dyrektor Szkoły Podstawowej nr 3 im. Św. Wojciecha w Gnieźnie. Następnie kolejno zabierali głos: p. Tomasz Budasz, Prezydent Miasta Gniezna, przedstawiciele parlamentarzystów gnieźnieńskich, p. Robert Gaweł, Wielkopolski Kurator Oświaty, p. Roman Waszina, zastępca starosty miasta Brno Żidenice oraz p. Michał Glejzer, Przewodniczący Rady Miasta Gniezna. Przewodniczący Rady Powiatu Gnieźnieńskiego, p. Dariusz Pilak przekazał na ręce pana dyrektora Laudum Sejmiku Ziemi Gnieźnieńskiej zwołanego z okazji setnej rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę i wybuchu powstania wielkopolskiego. Bardzo wzruszającym momentem było wystąpienie przedstawicielek gości z Ukrainy, którzy przebywają w obecnym czasie w naszym mieście. Po części oficjalnej nastąpiła część artystyczna, którą przygotowali uczniowie klas ósmych naszej szkoły. W ciekawej konwencji Telewizji Śniadaniowej przekazali najważniejsze informacje o Św. Wojciechu, a chór, którzy stanowili uczniowie klas piątych żywiołowo wykonał utwór o świętym. O oprawę artystyczną uroczystości zadbały panie: Magdalena Błaszkiewicz, Martyna Chmielewska, Paulina Kuczyńska-Siwka, Justyna Kowalska, Magdalena Małolepsza i Arleta Olszanowska. Na koniec wręczono nagrody laureatom dwóch konkursów organizowanych przez naszą szkołę: "Święty Wojciech, bliski mieszkańcom Gniezna" oraz IX Międzynarodowej Olimpiady Języka Angielskiego.
Pn. | Wt. | Śr. | Cz. | Pt. | So. | Nd. |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|