Na wybranych zajęciach, nasi uczniowie zaangażowani byli w wiele prac plastycznych, które wspomóc miały efektywne zapamiętywanie poznanego materiału. Uczniowie klas rozwijali swoje kompetencje językowe poprzez tworzenie prezentacji NIEmultimedialnej z papieru toaletowego, pacynek z papierowych torebek, projektowali dom z kartonów oraz grę planszową, a także stali się na chwile prezenterami pogody. Zamiast pracy z podręcznikiem, uczniowie powtarzali słownictwo związane z domem, uczuciami, ćwiczyli opis oposy oraz utrwalali użycie czasownika "to be". Jak dodaje p. J. Paterka: "Uczniowie są zaangażowani, zmotywowani,a co najważniejsze, łatwiej przyswajają materiał z lekcji. Już od dawna wiadomo, że najłatwiej uczyć się poprzez zabawę i współpracę, dlatego myślę, że takich zabaw będzie coraz więcej."
Pn. | Wt. | Śr. | Cz. | Pt. | So. | Nd. |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|