Uczniowie wstępnie poznali sposób kalibracji oraz tablice kodów, wykorzystując je do sterowania miniaturowymi robotami. Odbyliśmy „podróż po najpiękniejszych miastach Polski” oraz sprawdziliśmy miejsce Polski w Europie, podsumowując blok tematyczny o Unii Europejskiej. Na koniec zajęć dzieci samodzielnie wykonały barwne tory do ozobotów, które od razu zostały sprawdzone.
Pn. | Wt. | Śr. | Cz. | Pt. | So. | Nd. |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|